ƒѕ“Ќ« "√лух≥вський профес≥йний л≥цей" ” склад≥ л≥цею 7 виробничих майстерень ≥ лаборатор≥й, 22 навчальних каб≥нет≥в, в ¤ких викладають 40 ≥нженерно Ц педагог≥чних прац≥вник≥в. ƒобре оснащено б≥бл≥отеку, актов≥ та спортивн≥ зали. ѕрацюють гуртожитки художньоњ самод≥¤льност≥, спортивн≥ секц≥њ. ћатер≥ально Ц техн≥чна база л≥цею дозвол¤Ї проводити навчальний процес та виробничу д≥¤льн≥сть на сучасному р≥вн≥. ” л≥цењ навчаютьс¤ 400 учн≥в. ¬ умовах незалежноњ ”крањни особливоњ актуальност≥ набувають проблеми формуванн¤ творчоњ особистост≥. ¬ихованн¤ мусить мати за мету виробити людину з широким розум≥нн¤м своњх громад¤нських обовТ¤зк≥в. “ому мета вихованн¤ у л≥цењ Ц формувати конкуренто зд≥бну творчу особист≥сть, ¤ка спроможна до самовизначенн¤, до самореал≥зац≥њ та самовдосконаленн¤. ‘орми орган≥зац≥њ виховноњ роботи у Ћ≥цењ под≥л¤ютьс¤ на три групи: 1. ћасов≥ Ц тематичн≥ вечори, вечори запитань ≥ в≥дпов≥дей, тиждень з р≥зних предмет≥в, зустр≥ч з видатними людьми, огл¤ди, конкурси, ол≥мп≥ади, фестивал≥. 2. √рупов≥ - гуртки, екскурс≥њ, походи, класн≥ години. 3. ≤ндив≥дуальн≥ форми Ц читанн¤ художньоњ л≥тератури, гра на музичних ≥нструментах, вишиванн¤, малюванн¤. 4. ќсновними конкурентними перевагами заклад≥в ѕ“ќ сл≥д вважати активне сп≥вроб≥тництво ѕ“Ќ« ≥з роботодавц¤ми р≥зних галузей, ¤ке спри¤Ї б≥льш ¤к≥сн≥й профес≥йн≥й осв≥т≥, робить њњ багатофункц≥ональною, моб≥льною, гнучкою, надаЇ можливост≥ дл¤ навчанн¤ ≥ молод≥, й дорослому населенню, тобто профес≥йна осв≥та стане неперервною, а отже, ор≥Їнтованою на Ївропейськ≥ стандарти. Ўл¤хи та засоби педагог≥чного стимулюванн¤ учн≥в ѕ“Ќ« р≥зни. 1. ћетоди залученн¤ учн≥в до творчоњ д≥¤льност≥ : Х виконанн¤ творчих завдань; Х участь в ол≥мп≥адах ≥ конкурсах 2. ћетоди заохоченн¤ до навчальноњ д≥¤льност≥ учн≥в: Х система похвали; Х матер≥альн≥ стимули (прем≥њ, матер≥альна допомога, ц≥нн≥ подарунки) ѕедагог≥чний колектив л≥цею намагаЇтьс¤ виробити з учн¤ людину з незалежним з високо розвинутим розумом, братерським почутт¤м до вс≥х людей, людину, здатну до роботи, таку людину, ¤ка н≥де, н≥ за ¤ких обставин не загине морально ≥ ф≥зично й приведе в житт¤ свою незалежну думку. Ќаш≥ базов≥ принципи роботи з п≥дл≥тками: 1. ƒоброзичлив≥ в≥дносини. 2. —пец≥ал≥ст Ц модель здоровоњ повед≥нки. 3. ¬олод≥ти навичками сп≥лкуванн¤. 4. јнкетувати увагу на плюсах, а не на м≥нусах. 5. «алучити молодь до сприйн¤тт¤ р≥шень, що њњ стосуютьс¤. 6. –обить так щоб було ц≥каво. |
|